Personalista - personalistka (Olomouc)

BPSA s.r.o. nabízí v Olomouci volnou pracovní pozici "Personalista - personalistka". Nástupní mzda je od 30 000 Kč.

Základní informace o pracovním místu

Název pozice:
Personalista - personalistka
Obor(y):
Administrativa , Finance
Obec:
Olomouc
Mzda:
od 30 000 Kč
Směnnost:
Jednosměnný provoz
Minimální vzdělání:
ÚSO (vyučení s maturitou)
Adresa pracoviště:
BPSA s.r.o. - prac. Olomouc, Husitská
Husitská 155/11
77900

Další informace o volném místu

Jsme stabilní česká společnost zabývající se facility managementem působící již téměř 15 let po celé České republice.
Koho hledáme?
- Člověka nadšeného do HR, pečlivého, schopného pracovat s personálními dokumenty, zvládat administrativu a komunikovat se zaměstnanci - prostě personalistu tělem i duší.
Kam?
- Kancelář v klidném prostředí nedaleko centra Olomouce v ulici Husitská.
Co za to?
- Nástupní mzda 30 000 Kč, po zkušební době se určitě pobavíme o jejím navýšení a dalších bonusech a odměnách.
- Roční bonusy.
- Po zkušební době flexibilní pracovní doba (pevná část 9:00 - 14:00), občasný home office.
- V závislosti na odpracovaných letech dovolená navíc (až 25 dnů).
- Pracujeme na systému benefitů (i Vy se na něm po nástupu budete podílet a samozřejmě i čerpat).
- Firemní akce.
- Firemní telefon a notebook.
- Zvýhodněné volání.
- Kávovar v kanceláři a porady s občerstvením!
Co Vás čeká a nemine?
- Předně fajn kolektiv, ve kterém se všichni navzájem známe (pořád to vedeme vlastně jako rodinnou firmu),
- práce s účetním a personálním softwarem (aktuálně Money S3, časem možná POHODA),
- zpracování a průběžná aktualizace evidence zaměstnanců,
- spolupráce s oblastními manažery, administrativou a mzdovou účetní,
- tvorba personálních dokumentů, přihlašování/odhlašování zaměstnanců,
- zpracování statistik a reportů,
- vedení agendy lékařských prohlídek,
- komunikace se zaměstnanci úřady,
- a v neposlední řadě zpracování příspěvků na zaměstnávání osob se zdravotním postižením (jsme vlastně postaru "chráněná dílna", ponovu to má strašně dlouhý a složitý název).
- Po naší personalistce nechceme, aby řešila nábor, ale pokud se na něm budete chtít nějakým způsobem podílet, třeba i dobrým nápadem, jen to uvítáme (a samozřejmě oceníme)!

Co očekáváme my?
- SŠ vzdělání s maturitou,
- znalost práce s MS Office (Word, Outlook a hlavně Excel),
- dobré komunikační, organizační a administrativní schopnosti,
- alespoň základní znalost pracovněprávních předpisů - zejména zákoníku práce a zákona o zaměstnanosti (co ještě neznáte, doučíme, doškolíme),
- a, jelikož se jedná o samostatnou pozici a nikdo Vás nebude denně kontrolovat, i předchozí praxi v HR.
Co bude velkou výhodou?
- Předchozí praxe v oblasti zaměstnávání osob se zdravotním postižením včetně vyřizování příspěvků.
- Znalost práce v programu Money S3 nebo POHODA (možná na ni časem přejdeme), ideálně obou.

Zaujali jsme Vás? Pak neváhejte a pošlete nám svůj životopis, ideálně i s motivačním dopisem, na mail hajduk@bpsa.cz, v případě dalších dotazů kontaktujte pana Hajduka na telefonním čísle 734 353 683.

Kontakt na zaměstnavatele


Poslední změna: před 2 měsíci